Nåväl, är väl varken någon fullblodskapitalist eller buddhist men har nosat på båda livsstilarna och blivit inspirerad i någon mån av vardera vägar.
lördag 11 augusti 2007
Parningslek á la homo sapiens
kommer snart... men ska handla om kvinnors makt i vår parningslek och männens försök att manipulera och leda makthaverskorna dit männen vill få dem. Vart det är kan ni säkert räkna ut.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar