Känner mig stark idag. Tar 21-kilos hantlar nu på gymmet vilket är ett framsteg på 3 kg.
Sprang vallhallavägen fram och tillbaka för en halvtimme sedan. Har gått upp ca 2 kg muskler på nån månad. Äter som en varg, pasta, kött, tonfisk, protein. Målet är att gå upp ca 7 kg muskler innan sommaren 2008. Det är ungefär 1 kg per månad. Inte omöjligt.
Pengarna kommer troligtvis rulla in för fullt i år. Affärerna är fint upplagda och nu är det bara att sälja in hela kalaset, måste anställa en säljare.
Solbrännan är på plats, hälsan har inte varit bättre på år.
Pengar, utseende, fysik. Vilket enfaldigt liv va!?
Som supersnygg rich dude kan livet säkert vara helt okej ja. Men till skillnad från de flesta där ute så är det långt från tillräckligt för mig.
Jag skulle hellre skriva en riktigt bra bok än att leva i onödigt överflöd.
Kanske slår min önskan in.
onsdag 15 augusti 2007
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar