fredag 17 augusti 2007

Fylleinlägg

Ta inte detta på för stort allvar... vem som än läser det.

Kom just hem, klockan är 03:36.

Var ute på några söderhak och hinkade bira med 2 polare från gymnasiet.
Drog upp längs götgatsbacken efter att jag wallraffat en stund bland medborgarplatsens sunksöderbarer. Slutade upp på ett fritt inträde hak i Gamla stan. Träffade upp annan gammal fiskarpolare där och började leka lite lekar.

Slutade upp med att ena polarn hånglade med robinsonrobbans flickvän framför robinsonrobban, och jag själv hånglade med nån annan söt tjej på stället. Jo hon var faktiskt riktigt söt och snygg. Kul kväll, träffade mkt nytt folk där på det där stället som jag nog aldrig skulle träffat annars.

Övriga iaktagelser:

Blev kallade fjollor i fatburksparken på söder av något drägg. (pga bakåtslickat hår och skjorta)
Rätt sjukt att södermalmsbefolkningen är mer diskrimerande och elitistisk än stureplansbratsen när det kommer till kritan. Det som ska vara söder-andan, att alla är lika goa galosher, är kanske inte så gjutet i sten som kan tros.

Nåväl, nog om detta.

Har för övrigt gått upp ca 1 kg på bara en vecka vilket är skönt. Ska köra hårt med träningen nästa vecka och sikta på +5 kg till jul.

Sov gott

Inga kommentarer: