Kom just hem.
Ikväll var mindre kul. Men trevligt visst.
Varför hyckla. En kul kväll innebär att hångla/ligga med tjejer. Ikväll gick det inte så bra på vardera fronter.
Anledning? Jag orkar inte med sällskapet. En pundare, en fjantig wannabe adelsman utan egentligt driv i sig, och en vän med svag vilja och ingen känsla för kvällens rytm. Slutar bara med tristess. Det är en kombination av människor som istället för att sammanfogas till en större helhet än var och en för sig blir tvärtom, dvs en mindre helhet än summan av var och en för sig.
Fuck it. Stockholm är en stad bland 100, eller kanske 1000.
Om två eller tre år drar jag till L.A. Vad har jag kvar att göra här. Ingenting.
Å andra sidan.
Allt är relativt. Allt beror på vad man jämför med. Jämför man med en kväll i kina så var denna kvällen ganska actionfylld.
Nuff said...
lördag 18 augusti 2007
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar