Jag gillar inte morgnar och jag gillar inte måndagar, måndagar är veckans morgon.
Det har funnits tidpunkter då jag gillat både morgnar och måndagar men nu är inte en sådan.
Denna måndagen har jag idogt jobbat hängivet från 10 till 20:30. Närmare redogörelse, behandlat/svarat på mejl, pratat med kinaleverantörer, betalat fakturor, överklagat fakturor, tagit emot reklamationer, levererat produkter, inspekterat produkter, utformat tidningsannonser till svenskan, utformat annat tryckmaterial, fottat produkter, skrivit om produkter, hanterat domäner, dividerat med myndigheter, letat körskolor, kollat börsen, tagit hand om kunder, pratat med personal angående löner och tidsramar för projekt, osv osv.
Sedan har jag hunnit med att träna och trycka i mig erforderliga mängder protein för att bibehålla min stadiga viktökning. Träningen gick hyfsat bra, 7 av 10 på skalan. Det känns dock alltid lite småsegt efter en utgångshelg.
Nu har jag nyss sett fotbollskväll, italienska ligan verkar bli bra med napoli, juve och genoa som nykomlingar, inte för att jag bryr mig.
Nu ska jag surfa lite sen sova.
måndag 20 augusti 2007
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar