Jobbade till kl 00:20 igårkväll och leverade möbler hela kvällen.
Vaknade med obehag.. känner en stark press av allt som måste göras nu inom några dagar.
Nu var dessutom en av ägarna till våra konkurrenter och tittade på min lägenhet som är till försäljning. Kändes inte så lite olustigt att ha huvudkonkurrenten i sitt kök helt plötsligt.
...
Nu är det två timmar senare, jag har lugnat mig lite, ska kolla pickupartist avsnitt 2.
Kanske blir en lite utgång ikväll med två gamla vänner..
fredag 24 augusti 2007
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar