lördag 25 augusti 2007

utekväll

va ute ikväll med 1 gammal vän och 1 halvny vän och en ny kille som jag träffat en gång för 4 år sen.

rätt trevlig kväll.. tog några bira på söder, sen vasastan.

drog hem rätt tidigt men ändå skönt

är ganska småfull nu så jag kommer nog radera det här sen:)

Inga kommentarer: