va ute ikväll med 1 gammal vän och 1 halvny vän och en ny kille som jag träffat en gång för 4 år sen.
rätt trevlig kväll.. tog några bira på söder, sen vasastan.
drog hem rätt tidigt men ändå skönt
är ganska småfull nu så jag kommer nog radera det här sen:)
lördag 25 augusti 2007
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar